Podstawa prawna: Zgodnie z § 16 ust. 1 Uchwały nr 14/III/2015 Krajowej Rady Polskiego
Związku Działkowców z dnia 1 października 2015 r. (tekst jednolity z uwzględnieniem zmian
wprowadzonych uchwałą nr 7/II/2019 Krajowej Rady PZD z dnia 29 listopada 2019r.) w
sprawie zasad prowadzenia inwestycji i remontów w rodzinnych ogrodach działkowych w
Polskim Związku Działkowców
Miejsce lokalizacji inwestycji:
Istniejąca brama wjazdowa nr 1 oraz nowa brama wjazdowa nr 4, do Rodzinnego Ogrodu
Działkowego „GAJ” ul. Janowiecka 77, 03-887 Warszawa
Opis przedmiotu zamówienia:
I. Kompleksowa modernizacja istniejącej bramy nr 1 – przesuwnej samonośnej z wymianą
na nową furtki z kompletem słupków z wyposażeniem w urządzenia do otwarcia bramy
i furtki z kompletną automatyką i sterowaniem oraz podłączeniem do rozdzielnicy
zasilająco- sterującej – pierwsza część zamówienia.
II. Kompleksowe wykonanie i zabudowa (montaż) nowej samonośnej bramy nr 4
przesuwnej z nową furtką uchylną z kompletem słupków, wyposażonych w urządzenia
do otwarcia bramy i furtki, z kompletną automatyką i sterowaniem oraz podłączeniem
do rozdzielnicy zasilająco-sterującej – druga część zamówienia.
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA (SIWZ) – w
załącznikach do niniejszego zaproszenia.
- Dla potrzeb sporządzenia oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej w terenie (ROD GAJ
ul. Janowiecka 77 brama nr 1 i brama nr 4) i wykonanie we własnym zakresie wszelkich
szczegółowych pomiarów i inwentaryzacji stanu istniejącego infrastruktury technicznej
podlegającej modernizacji, zabudowie nowej infrastruktury w celu wykonania
kompletnego i w pełni funkcjonalnego przedmiotu zamówienia. - Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych tj. na pierwszą lub drugą część
zamówienia jak również na całość zamówienia (obie części zamówienia); - W związku z zaleceniem przeprowadzenia wizji lokalnych w terenie i sporządzenia
własnych inwentaryzacji w terenie na potrzeby sporządzenia oferty, Zamawiający
zastrzega sobie prawo modyfikacji zakresu prac na podstawie uzasadnionych wniosków
oferentów po ich otrzymaniu w wersji pisemnej (w formie elektronicznej) przesłanej na
poniższe adresy e-mail: r.o.d.gaj@gmail.com
jrezler@op.pl - Oferent jest zobowiązany do zapoznania się treścią wzoru umowy i jej warunków.
- Cena oferty – pierwsza część zamówienia dla bramy nr 1 zostanie określona przez
Oferenta poprzez wypełnienie i podpisanie formularza „Zestawienie elementów
scalonych prac – brama wjazdowa nr 1 – pierwsza część zamówienia – zał. nr 6 do
SIWZ (po wypełnieniu i podpisaniu przez Oferenta stanowiący załącznik do oferty). - Cena oferty – druga część zamówienia dla bramy nr 4 zostanie określona przez
Oferenta poprzez wypełnienie i podpisanie formularza „Zestawienie elementów
scalonych prac – brama wjazdowa nr 4 – druga część zamówienia – załącznik nr 6 (po
wypełnieniu i podpisaniu przez Oferenta stanowiący załącznik do oferty.
- Terminy realizacji zamówienia – Zamawiający przewiduje realizację zamówienia w
dwóch terminach tj.:
a. Pierwsza część zamówienia – komplet prac dla istniejącej bramy wjazdowej nr 1 – w
terminie do 28.02.2023 r.
b. Druga część zamówienia – komplet prac dla nowej bramy wjazdowej nr 4 – w
terminie do 31.03.2023 r.
Zamawiający dopuszcza zmianę ww. terminów z związku z możliwością wystąpienia
niesprzyjających warunków atmosferycznych o czasokres umożliwiający wykonanie
kompletnego przedmiotu zamówienia lub danej części zamówienia. - Termin składania ofert – ofertę wraz z załącznikami (tj. wypełnionymi danymi i
podpisanymi formularzami „Zestawienie elementów scalonych prac…” należy przesłać
w formie elektronicznej (skan dokumentów) na adresy e-mail: r.o.d.gaj@gmail.com
jrezler@op.pl w terminie do 15.11.2022 r. - Oferent ma prawo zadawania pytań do przedmiotowego postępowania o udzielenie
zamówienia w trybie „zapytania o cenę” na ww. adresy e-mail przed terminem
składania ofert lecz nie później niż w terminie do 15.11.2022 r. z zastrzeżeniem pkt 11
poniżej. - Kontakt telefoniczny w sprawie przedmiotowego zamówienia – tel. kom. 602 -134- 060
- W przypadku uzasadnionych wniosków Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia
terminu na składanie ofert, o czym zostaną poinformowani oferenci. - Kryteria decydujące o wyborze Wykonawcy:
CENA 100% – Łączna cena brutto (z VAT) oferty dla danej części zamówienia z
załączonymi (wypełnionymi i podpisanymi formularzami – Zestawień elementów
scalonych dla danej części zamówienia jako suma wszystkich pozycji prac. - Przesłanki odrzucenia oferty:
a. Gdy jej treść nie odpowiada wymaganiom zamówienia określonym w niniejszym
SIWZ;
b. Oferty złożone po terminie określonym w pkt. 8 powyżej. - Do oferty podpisanej i sporządzonej na formularzu ofertowym należy załączyć:
a. Wypełnione i podpisane – Zestawienie elementów scalonych prac – brama wjazdowa
nr 1* – pierwsza część zamówienia – wg formularza zał. nr 6 do SIWZ;
b. Wypełnione i podpisane – Zestawienie elementów scalonych prac – brama wjazdowa
nr 4* – druga część zamówienia – wg formularza zał. nr 6 do SIWZ,
stanowiące/y załącznik nr 1 do oferty. - Zamawiający zastrzega sobie możliwość z rezygnacji pierwszej lub drugiej części
zamówienia. - Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamknięcia postępowania bez wybrania
którejkolwiek z ofert . - Zamawiający poinformuje o wynikach „zapytania o cenę” za pośrednictwem poczty
elektronicznej w ciągu 7 dni od rozstrzygnięcia. - Załączniki:
a. Szkic uzbrojenia podziemnego terenu dla bramy nr 4 – załącznik nr 1
b. Szkic usytuowania bramy nr 4 z furtką w nowej lokalizacji – załącznik nr 2
c. Schemat poglądowy montażu fundamentów bramy przesuwnej – załącznik nr 3
d. Schemat poglądowy montażu fundamentów furtki – załącznik nr 4
e. Szkic uzbrojenia podziemnego terenu dla bramy nr 1 – załącznik nr 5
f. Formularze arkusza:
„Zestawienie elementów scalonych prac brama wjazdowa nr 1 – pierwsza część
zamówienia” – załącznik nr 6_1 do SIWZ – po wypełnieniu i podpisaniu stanowiący
załącznik nr 1 do oferty.
„Zestawienie elementów scalonych prac brama wjazdowa nr 4 – druga część
zamówienia” – załącznik nr 6_2 do SIWZ – po wypełnieniu i podpisaniu stanowiący
załącznik nr 1 do oferty.
g. Wzór umowy –załącznik nr 7
h. Zdjęcie prezentujące istniejącą bramę nr 1 z furtką – załącznik nr 8
i. Zdjęcie prezentujące usytuowanie rozdzielnicy RZS do zasilenia i sterowania
nowej bramy nr 4 i nowej furtki – załącznik nr 9