Podstawa prawna: Zgodnie z § 16 ust. 1 Uchwały nr 14/III/2015 Krajowej Rady Polskiego
Związku Działkowców z dnia 1 października 2015 r. (tekst jednolity z uwzględnieniem zmian
wprowadzonych uchwałą nr 7/II/2019 Krajowej Rady PZD z dnia 29 listopada 2019r.) w
sprawie zasad prowadzenia inwestycji i remontów w rodzinnych ogrodach działkowych w
Polskim Związku Działkowców
Miejsce lokalizacji inwestycji:
Istniejąca brama wjazdowa nr 1 oraz nowa brama wjazdowa nr 4, do Rodzinnego
Ogrodu Działkowego „GAJ” ul. Janowiecka 77, 03-887 Warszawa
Opis przedmiotu zamówienia:
Oświetlenie zewnętrzne dla obszarów terenu:
a) istniejącej bramy wjazdowej nr 1 i terenu na odpady – I część zamówienia
b) nowej bramy nr 4 wjazdowej – II część zamówienia,
zlokalizowanych na terenie Rodzinnego Ogrodu Działkowego GAJ od ul.
Janowieckiej 77 w Warszawie.
I SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA (SIWZ) – (tutaj)
II INSTRUKCJA POSTĘPOWANIA DO SPORZĄDZENIA OFERTY
- Dla potrzeb sporządzenia oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej w terenie (ROD GAJ
ul. Janowiecka 77 brama nr 1 i brama nr 4) i wykonanie we własnym zakresie wszelkich
szczegółowych pomiarów i inwentaryzacji stanu istniejącego infrastruktury technicznej
podlegającej modernizacji, zabudowie nowej infrastruktury w celu wykonania
kompletnego i w pełni funkcjonalnego przedmiotu zamówienia. - Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych;
- W związku z zaleceniem przeprowadzenia wizji lokalnych w terenie i sporządzenia
własnych inwentaryzacji w terenie na potrzeby sporządzenia oferty, Zamawiający
zastrzega sobie prawo modyfikacji zakresu prac na podstawie uzasadnionych wniosków
oferentów po ich otrzymaniu w wersji pisemnej (w formie elektronicznej) przesłanej na
poniższe adresy e-mail:
r.o.d.gaj@gmail.com
jrezler@op.pl - Oferent jest zobowiązany do zapoznania się treścią wzoru umowy i jej warunków.
- Cena oferty zostanie określona przez Oferenta poprzez wypełnienie i podpisanie
formularza „Zestawienie elementów scalonych prac – brama wjazdowa nr 1 i brama
wjazdowa nr 4” – zał. nr 4 do SIWZ (po wypełnieniu i podpisaniu przez Oferenta
stanowiący załącznik do oferty). - Terminy realizacji zamówienia – Zamawiający przewiduje realizację zamówienia w
terminie do 28.02.2023 r.
Zamawiający dopuszcza zmianę ww. terminu z związku z możliwością wystąpienia
niesprzyjających warunków atmosferycznych o czasokres umożliwiający wykonanie
kompletnego przedmiotu zamówienia lub danej części zamówienia. - Termin składania ofert – ofertę wraz z załącznikami (tj. wypełnionymi danymi i
podpisanymi formularzami „Zestawienie elementów scalonych prac” należy przesłać w
formie elektronicznej (skan dokumentów) na poniższe adresy e-mail:
r.o.d.gaj@gmail.com
jrezler@op.pl
w terminie do 21.11.2022 r.
- Oferent ma prawo zadawania pytań do przedmiotowego postępowania o udzielenie
zamówienia w trybie „zapytania o cenę” na ww. adres e-mail przed terminem składania
ofert lecz nie później niż w terminie do 21.11.2022 r. z zastrzeżeniem pkt 11 poniżej. - Kontakt telefoniczny w sprawie przedmiotowego zamówienia – tel. kom. 602 -134- 060
- W przypadku uzasadnionych wniosków Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia
terminu na składanie ofert, o czym zostaną poinformowani oferenci. - Kryteria decydujące o wyborze Wykonawcy:
CENA 100% – Łączna cena brutto (z VAT) oferty na przedmiot zamówienia z
załączonym (wypełnionym i podpisanym formularzem – „Zestawienie elementów
scalonych prac – brama wjazdowa nr 1 i brama wjazdowa nr 4” jako suma wszystkich
pozycji prac. - Przesłanki odrzucenia oferty:
a. Gdy nie jest kompletna;
b. Gdy jej treść nie odpowiada wymaganiom zamówienia określonym w niniejszym
SIWZ;
c. Oferty złożone po terminie określonym w pkt. 8 powyżej. - Do oferty podpisanej i sporządzonej na formularzu ofertowym (tutaj) należy załączyć
Wypełnione i podpisane „Zestawienie elementów scalonych prac – brama wjazdowa nr
1 i brama wjazdowa nr 4” – wg formularza zał. nr 4 do SIWZ (stanowiące załącznik nr 1
do oferty). - Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamknięcia postępowania bez wybrania
którejkolwiek z ofert . - Zamawiający poinformuje o wynikach „zapytania o cenę” za pośrednictwem poczty
elektronicznej w ciągu 7 dni od rozstrzygnięcia. - Załączniki do SIWZ:
a. Szkic uzbrojenia podziemnego terenu dla bramy nr 4 – załącznik nr 1
b. Szkic usytuowania bramy nr 4 z furtką w nowej lokalizacji – załącznik nr 2
c. Szkic uzbrojenia podziemnego terenu dla bramy nr 1 – załącznik nr 3
d. Formularze arkusza ofertowego do wypełnienia plus „Zestawienie elementów scalonych
prac brama wjazdowa nr 1 i brama wjazdowa nr 4” –– po wypełnieniu i podpisaniu
stanowiące załącznik nr 1 do oferty – załącznik nr 4
e. Wzór umowy – załącznik nr 5