Zaproszenie do złożenia oferty w trybie „ZAPYTANIE O CENĘ” – oświetlenie

Podstawa prawna: Zgodnie z § 16 ust. 1 Uchwały nr 14/III/2015 Krajowej Rady Polskiego
Związku Działkowców z dnia 1 października 2015 r. (tekst jednolity z uwzględnieniem zmian
wprowadzonych uchwałą nr 7/II/2019 Krajowej Rady PZD z dnia 29 listopada 2019r.) w
sprawie zasad prowadzenia inwestycji i remontów w rodzinnych ogrodach działkowych w
Polskim Związku Działkowców
Miejsce lokalizacji inwestycji:
Istniejąca brama wjazdowa nr 1 oraz nowa brama wjazdowa nr 4, do Rodzinnego
Ogrodu Działkowego „GAJ” ul. Janowiecka 77, 03-887 Warszawa
Opis przedmiotu zamówienia:
Oświetlenie zewnętrzne dla obszarów terenu:
a) istniejącej bramy wjazdowej nr 1 i terenu na odpady – I część zamówienia
b) nowej bramy nr 4 wjazdowej – II część zamówienia,
zlokalizowanych na terenie Rodzinnego Ogrodu Działkowego GAJ od ul.
Janowieckiej 77 w Warszawie.
I SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA (SIWZ) – (tutaj)
II INSTRUKCJA POSTĘPOWANIA DO SPORZĄDZENIA OFERTY

  1. Dla potrzeb sporządzenia oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej w terenie (ROD GAJ
    ul. Janowiecka 77 brama nr 1 i brama nr 4) i wykonanie we własnym zakresie wszelkich
    szczegółowych pomiarów i inwentaryzacji stanu istniejącego infrastruktury technicznej
    podlegającej modernizacji, zabudowie nowej infrastruktury w celu wykonania
    kompletnego i w pełni funkcjonalnego przedmiotu zamówienia.
  2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych;
  3. W związku z zaleceniem przeprowadzenia wizji lokalnych w terenie i sporządzenia
    własnych inwentaryzacji w terenie na potrzeby sporządzenia oferty, Zamawiający
    zastrzega sobie prawo modyfikacji zakresu prac na podstawie uzasadnionych wniosków
    oferentów po ich otrzymaniu w wersji pisemnej (w formie elektronicznej) przesłanej na
    poniższe adresy e-mail:
    r.o.d.gaj@gmail.com
    jrezler@op.pl
  4. Oferent jest zobowiązany do zapoznania się treścią wzoru umowy i jej warunków.
  5. Cena oferty zostanie określona przez Oferenta poprzez wypełnienie i podpisanie
    formularza „Zestawienie elementów scalonych prac – brama wjazdowa nr 1 i brama
    wjazdowa nr 4” – zał. nr 4 do SIWZ (po wypełnieniu i podpisaniu przez Oferenta
    stanowiący załącznik do oferty).
  6. Terminy realizacji zamówienia – Zamawiający przewiduje realizację zamówienia w
    terminie do 28.02.2023 r.
    Zamawiający dopuszcza zmianę ww. terminu z związku z możliwością wystąpienia
    niesprzyjających warunków atmosferycznych o czasokres umożliwiający wykonanie
    kompletnego przedmiotu zamówienia lub danej części zamówienia.
  7. Termin składania ofert – ofertę wraz z załącznikami (tj. wypełnionymi danymi i
    podpisanymi formularzami „Zestawienie elementów scalonych prac” należy przesłać w
    formie elektronicznej (skan dokumentów) na poniższe adresy e-mail:
    r.o.d.gaj@gmail.com

jrezler@op.pl
w terminie do 21.11.2022 r.

  1. Oferent ma prawo zadawania pytań do przedmiotowego postępowania o udzielenie
    zamówienia w trybie „zapytania o cenę” na ww. adres e-mail przed terminem składania
    ofert lecz nie później niż w terminie do 21.11.2022 r. z zastrzeżeniem pkt 11 poniżej.
  2. Kontakt telefoniczny w sprawie przedmiotowego zamówienia – tel. kom. 602 -134- 060
  3. W przypadku uzasadnionych wniosków Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia
    terminu na składanie ofert, o czym zostaną poinformowani oferenci.
  4. Kryteria decydujące o wyborze Wykonawcy:
    CENA 100% – Łączna cena brutto (z VAT) oferty na przedmiot zamówienia z
    załączonym (wypełnionym i podpisanym formularzem – „Zestawienie elementów
    scalonych prac – brama wjazdowa nr 1 i brama wjazdowa nr 4” jako suma wszystkich
    pozycji prac.
  5. Przesłanki odrzucenia oferty:
    a. Gdy nie jest kompletna;
    b. Gdy jej treść nie odpowiada wymaganiom zamówienia określonym w niniejszym
    SIWZ;
    c. Oferty złożone po terminie określonym w pkt. 8 powyżej.
  6. Do oferty podpisanej i sporządzonej na formularzu ofertowym (tutaj) należy załączyć
    Wypełnione i podpisane „Zestawienie elementów scalonych prac – brama wjazdowa nr
    1 i brama wjazdowa nr 4” – wg formularza zał. nr 4 do SIWZ (stanowiące załącznik nr 1
    do oferty).
  7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamknięcia postępowania bez wybrania
    którejkolwiek z ofert .
  8. Zamawiający poinformuje o wynikach „zapytania o cenę” za pośrednictwem poczty
    elektronicznej w ciągu 7 dni od rozstrzygnięcia.
  9. Załączniki do SIWZ:
    a. Szkic uzbrojenia podziemnego terenu dla bramy nr 4 – załącznik nr 1
    b. Szkic usytuowania bramy nr 4 z furtką w nowej lokalizacji – załącznik nr 2
    c. Szkic uzbrojenia podziemnego terenu dla bramy nr 1 – załącznik nr 3
    d. Formularze arkusza ofertowego do wypełnienia plus „Zestawienie elementów scalonych
    prac brama wjazdowa nr 1 i brama wjazdowa nr 4” –– po wypełnieniu i podpisaniu
    stanowiące załącznik nr 1 do oferty – załącznik nr 4
    e. Wzór umowy – załącznik nr 5