Dotacja celowa na dofinansowanie realizacji zadania pn. „Modernizacja bramy wjazdowej nr 3 w ROD „GAJ”

Zarząd ROD „GAJ” informuje, że w dniu dzisiejszym odbyło się uroczyste spotkanie w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Mazowieckiego na którym została podpisana umowa udzielająca dotacji celowej na dofinansowanie realizacji zadania pn. ” Modernizacja bramy wjazdowej nr 3 w ROD „GAJ„.

Przedmiotowa dotacja została uzyskana przez Zarząd ROD „GAJ” w ramach szóstej edycji „Mazowieckiego Instrumentu Aktywizacji Działkowców – Mazowsze dla działkowców 2024

W ramach zawartej umowy  Miasto Stołeczne Warszawa zobowiązało się do dofinansowania ww. zadania na kwotę 40 000 zł.

W ramach poprzedniej – piątej edycji MIAD 2023, została zmodernizowana brama wjazdowa nr 4 w ROD „GAJ” z kwotą dofinansowania 40 000 zł.

Artykuł: https://mazovia.pl/pl/bip/zalatw-sprawe/ekologia-i-srodowisko/mazowsze-dla-dzialkowcow-2024/mazowsze-dla-dzialkowcow-2024-lista-beneficjentow.html

Załączniki:

Lista pozytywnie ocenionych wnioskow.

Lista beneficjentów „Mazowsze dla Działkowców 2024”

Próbne otwarcie wody

Zarząd ROD „Gaj” informuje, że w dniu 27.04.2024r zostanie podjęta próba uruchomienia wody.
Prosimy o zakręcenie i zabezpieczenie kranów

Bramy (wiosna 2024)

Zarząd informuje, że bramy wjazdowe na okres gospodarczy zostaną otwarte całodobowo w terminie 13.04.–05.05.2024r
Prosimy o zamykanie bram

Udzielenie dotacji celowej na dofinansowanie realizacji zadania celu publicznego związanego z tworzeniem warunków dla rozwoju rodzinnego ogrodu działkowego, polegającego na: „Modernizacji bramy wjazdowej nr 4 w ROD „GAJ”

Zarządu ROD „GAJ” informuje o zawarciu w dniu 12 czerwca 2023 r.  umowy nr UMIA/OŚ/B/X/3/11/41/2023 z Miastem Stołecznym Warszawa o udzielenie dotacji celowej na dofinansowanie realizacji zadania celu publicznego związanego z tworzeniem warunków dla rozwoju rodzinnego ogrodu działkowego, polegającego na: „Modernizacji bramy wjazdowej nr 4 w ROD „GAJ”.

łączna kwota dotacji na jaką została zawarta umowa o dotację z MIastem Stołecznym Warszawa wynosi 40 tys. złotych (20 tys zł przyznał Sejmik Województwa Mazowieckiego, natomiast drugie 20 tys zł została przyznana przez Miasto Stołeczne Warszawa)

Termin realizacji zadania do 24.10.2023 r.

Dotacja została uzyskana na podstawie pozytywnie zweryfikowanego wniosku Zarządu ROD GAJ w ramach Mazowieckiego Instrumentu Aktywizacji Działkowców – „Mazowsze dla działkowców 2023”

Zapraszamy do zapoznania się z artykułem oraz załącznikami. https://mazovia.pl/pl/dla_mediow/informacje_prasowe/sejmik-mazowsza-wspiera-stolecznych-dzialkowcow.html

Opłaty na 2023r

Zgodnie z uchwałami podjętymi przez Konferencję Delegatów w dniu 23.04.2023 roku wynoszą:

– składka członkowska 6,00 zł

– opłata na potrzeby ogrodu 1,60 zł za metr2 działki

– wywóz śmieci z terenu ogrodu 1,15 zł za metr2 działki

– stała energetyczna 25,00 zł

– opłata partycypacyjna 0,12 zł za metr2 działki

– inwestycja celowa za 2023r (bramy) 118,00 zł

– opłata za 1 KW 0,70 zł

WPŁATY MOŻNA DOKONAĆ W KASIE BIURA ZARZĄDU LUB NA KONTO

PKO 77 1020 1042 0000 8202 0009 7360

OPŁATY Z TYTUŁU NABYCIA PRAW DO DZIAŁKI

WPISOWE —– 600,00 ZŁ

INWESTYCYJNA —- 1.100,00 ZŁ

ZGODNIE Z UCHWAŁĄ NR 4/2023 Z DNIA 23.04.2023r

OPŁATY NALEŻY WNOSIĆ DO 30.06.2023r

Zaproszenie do złożenia oferty w trybie „ZAPYTANIE O CENĘ” – oświetlenie

Podstawa prawna: Zgodnie z § 16 ust. 1 Uchwały nr 14/III/2015 Krajowej Rady Polskiego
Związku Działkowców z dnia 1 października 2015 r. (tekst jednolity z uwzględnieniem zmian
wprowadzonych uchwałą nr 7/II/2019 Krajowej Rady PZD z dnia 29 listopada 2019r.) w
sprawie zasad prowadzenia inwestycji i remontów w rodzinnych ogrodach działkowych w
Polskim Związku Działkowców
Miejsce lokalizacji inwestycji:
Istniejąca brama wjazdowa nr 1 oraz nowa brama wjazdowa nr 4, do Rodzinnego
Ogrodu Działkowego „GAJ” ul. Janowiecka 77, 03-887 Warszawa
Opis przedmiotu zamówienia:
Oświetlenie zewnętrzne dla obszarów terenu:
a) istniejącej bramy wjazdowej nr 1 i terenu na odpady – I część zamówienia
b) nowej bramy nr 4 wjazdowej – II część zamówienia,
zlokalizowanych na terenie Rodzinnego Ogrodu Działkowego GAJ od ul.
Janowieckiej 77 w Warszawie.
I SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA (SIWZ) – (tutaj)
II INSTRUKCJA POSTĘPOWANIA DO SPORZĄDZENIA OFERTY

  1. Dla potrzeb sporządzenia oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej w terenie (ROD GAJ
    ul. Janowiecka 77 brama nr 1 i brama nr 4) i wykonanie we własnym zakresie wszelkich
    szczegółowych pomiarów i inwentaryzacji stanu istniejącego infrastruktury technicznej
    podlegającej modernizacji, zabudowie nowej infrastruktury w celu wykonania
    kompletnego i w pełni funkcjonalnego przedmiotu zamówienia.
  2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych;
  3. W związku z zaleceniem przeprowadzenia wizji lokalnych w terenie i sporządzenia
    własnych inwentaryzacji w terenie na potrzeby sporządzenia oferty, Zamawiający
    zastrzega sobie prawo modyfikacji zakresu prac na podstawie uzasadnionych wniosków
    oferentów po ich otrzymaniu w wersji pisemnej (w formie elektronicznej) przesłanej na
    poniższe adresy e-mail:
    r.o.d.gaj@gmail.com
    jrezler@op.pl
  4. Oferent jest zobowiązany do zapoznania się treścią wzoru umowy i jej warunków.
  5. Cena oferty zostanie określona przez Oferenta poprzez wypełnienie i podpisanie
    formularza „Zestawienie elementów scalonych prac – brama wjazdowa nr 1 i brama
    wjazdowa nr 4” – zał. nr 4 do SIWZ (po wypełnieniu i podpisaniu przez Oferenta
    stanowiący załącznik do oferty).
  6. Terminy realizacji zamówienia – Zamawiający przewiduje realizację zamówienia w
    terminie do 28.02.2023 r.
    Zamawiający dopuszcza zmianę ww. terminu z związku z możliwością wystąpienia
    niesprzyjających warunków atmosferycznych o czasokres umożliwiający wykonanie
    kompletnego przedmiotu zamówienia lub danej części zamówienia.
  7. Termin składania ofert – ofertę wraz z załącznikami (tj. wypełnionymi danymi i
    podpisanymi formularzami „Zestawienie elementów scalonych prac” należy przesłać w
    formie elektronicznej (skan dokumentów) na poniższe adresy e-mail:
    r.o.d.gaj@gmail.com

jrezler@op.pl
w terminie do 21.11.2022 r.

  1. Oferent ma prawo zadawania pytań do przedmiotowego postępowania o udzielenie
    zamówienia w trybie „zapytania o cenę” na ww. adres e-mail przed terminem składania
    ofert lecz nie później niż w terminie do 21.11.2022 r. z zastrzeżeniem pkt 11 poniżej.
  2. Kontakt telefoniczny w sprawie przedmiotowego zamówienia – tel. kom. 602 -134- 060
  3. W przypadku uzasadnionych wniosków Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia
    terminu na składanie ofert, o czym zostaną poinformowani oferenci.
  4. Kryteria decydujące o wyborze Wykonawcy:
    CENA 100% – Łączna cena brutto (z VAT) oferty na przedmiot zamówienia z
    załączonym (wypełnionym i podpisanym formularzem – „Zestawienie elementów
    scalonych prac – brama wjazdowa nr 1 i brama wjazdowa nr 4” jako suma wszystkich
    pozycji prac.
  5. Przesłanki odrzucenia oferty:
    a. Gdy nie jest kompletna;
    b. Gdy jej treść nie odpowiada wymaganiom zamówienia określonym w niniejszym
    SIWZ;
    c. Oferty złożone po terminie określonym w pkt. 8 powyżej.
  6. Do oferty podpisanej i sporządzonej na formularzu ofertowym (tutaj) należy załączyć
    Wypełnione i podpisane „Zestawienie elementów scalonych prac – brama wjazdowa nr
    1 i brama wjazdowa nr 4” – wg formularza zał. nr 4 do SIWZ (stanowiące załącznik nr 1
    do oferty).
  7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamknięcia postępowania bez wybrania
    którejkolwiek z ofert .
  8. Zamawiający poinformuje o wynikach „zapytania o cenę” za pośrednictwem poczty
    elektronicznej w ciągu 7 dni od rozstrzygnięcia.
  9. Załączniki do SIWZ:
    a. Szkic uzbrojenia podziemnego terenu dla bramy nr 4 – załącznik nr 1
    b. Szkic usytuowania bramy nr 4 z furtką w nowej lokalizacji – załącznik nr 2
    c. Szkic uzbrojenia podziemnego terenu dla bramy nr 1 – załącznik nr 3
    d. Formularze arkusza ofertowego do wypełnienia plus „Zestawienie elementów scalonych
    prac brama wjazdowa nr 1 i brama wjazdowa nr 4” –– po wypełnieniu i podpisaniu
    stanowiące załącznik nr 1 do oferty – załącznik nr 4
    e. Wzór umowy – załącznik nr 5

Zaproszenie do złożenia oferty w trybie „ZAPYTANIE O CENĘ” – bramy

Podstawa prawna: Zgodnie z § 16 ust. 1 Uchwały nr 14/III/2015 Krajowej Rady Polskiego
Związku Działkowców z dnia 1 października 2015 r. (tekst jednolity z uwzględnieniem zmian
wprowadzonych uchwałą nr 7/II/2019 Krajowej Rady PZD z dnia 29 listopada 2019r.) w
sprawie zasad prowadzenia inwestycji i remontów w rodzinnych ogrodach działkowych w
Polskim Związku Działkowców
Miejsce lokalizacji inwestycji:
Istniejąca brama wjazdowa nr 1 oraz nowa brama wjazdowa nr 4, do Rodzinnego Ogrodu
Działkowego „GAJ” ul. Janowiecka 77, 03-887 Warszawa
Opis przedmiotu zamówienia:
I. Kompleksowa modernizacja istniejącej bramy nr 1 – przesuwnej samonośnej z wymianą
na nową furtki z kompletem słupków z wyposażeniem w urządzenia do otwarcia bramy
i furtki z kompletną automatyką i sterowaniem oraz podłączeniem do rozdzielnicy
zasilająco- sterującej – pierwsza część zamówienia.
II. Kompleksowe wykonanie i zabudowa (montaż) nowej samonośnej bramy nr 4
przesuwnej z nową furtką uchylną z kompletem słupków, wyposażonych w urządzenia
do otwarcia bramy i furtki, z kompletną automatyką i sterowaniem oraz podłączeniem
do rozdzielnicy zasilająco-sterującej – druga część zamówienia.
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA (SIWZ) – w
załącznikach do niniejszego zaproszenia.

  1. Dla potrzeb sporządzenia oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej w terenie (ROD GAJ
    ul. Janowiecka 77 brama nr 1 i brama nr 4) i wykonanie we własnym zakresie wszelkich
    szczegółowych pomiarów i inwentaryzacji stanu istniejącego infrastruktury technicznej
    podlegającej modernizacji, zabudowie nowej infrastruktury w celu wykonania
    kompletnego i w pełni funkcjonalnego przedmiotu zamówienia.
  2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych tj. na pierwszą lub drugą część
    zamówienia jak również na całość zamówienia (obie części zamówienia);
  3. W związku z zaleceniem przeprowadzenia wizji lokalnych w terenie i sporządzenia
    własnych inwentaryzacji w terenie na potrzeby sporządzenia oferty, Zamawiający
    zastrzega sobie prawo modyfikacji zakresu prac na podstawie uzasadnionych wniosków
    oferentów po ich otrzymaniu w wersji pisemnej (w formie elektronicznej) przesłanej na
    poniższe adresy e-mail: r.o.d.gaj@gmail.com
    jrezler@op.pl
  4. Oferent jest zobowiązany do zapoznania się treścią wzoru umowy i jej warunków.
  5. Cena oferty – pierwsza część zamówienia dla bramy nr 1 zostanie określona przez
    Oferenta poprzez wypełnienie i podpisanie formularza „Zestawienie elementów
    scalonych prac – brama wjazdowa nr 1 – pierwsza część zamówienia – zał. nr 6 do
    SIWZ (po wypełnieniu i podpisaniu przez Oferenta stanowiący załącznik do oferty).
  6. Cena oferty – druga część zamówienia dla bramy nr 4 zostanie określona przez
    Oferenta poprzez wypełnienie i podpisanie formularza „Zestawienie elementów

scalonych prac – brama wjazdowa nr 4 – druga część zamówienia – załącznik nr 6 (po
wypełnieniu i podpisaniu przez Oferenta stanowiący załącznik do oferty.

  1. Terminy realizacji zamówienia – Zamawiający przewiduje realizację zamówienia w
    dwóch terminach tj.:
    a. Pierwsza część zamówienia – komplet prac dla istniejącej bramy wjazdowej nr 1 – w
    terminie do 28.02.2023 r.
    b. Druga część zamówienia – komplet prac dla nowej bramy wjazdowej nr 4 – w
    terminie do 31.03.2023 r.
    Zamawiający dopuszcza zmianę ww. terminów z związku z możliwością wystąpienia
    niesprzyjających warunków atmosferycznych o czasokres umożliwiający wykonanie
    kompletnego przedmiotu zamówienia lub danej części zamówienia.
  2. Termin składania ofert – ofertę wraz z załącznikami (tj. wypełnionymi danymi i
    podpisanymi formularzami „Zestawienie elementów scalonych prac…” należy przesłać
    w formie elektronicznej (skan dokumentów) na adresy e-mail: r.o.d.gaj@gmail.com
    jrezler@op.pl w terminie do 15.11.2022 r.
  3. Oferent ma prawo zadawania pytań do przedmiotowego postępowania o udzielenie
    zamówienia w trybie „zapytania o cenę” na ww. adresy e-mail przed terminem
    składania ofert lecz nie później niż w terminie do 15.11.2022 r. z zastrzeżeniem pkt 11
    poniżej.
  4. Kontakt telefoniczny w sprawie przedmiotowego zamówienia – tel. kom. 602 -134- 060
  5. W przypadku uzasadnionych wniosków Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia
    terminu na składanie ofert, o czym zostaną poinformowani oferenci.
  6. Kryteria decydujące o wyborze Wykonawcy:
    CENA 100% – Łączna cena brutto (z VAT) oferty dla danej części zamówienia z
    załączonymi (wypełnionymi i podpisanymi formularzami – Zestawień elementów
    scalonych dla danej części zamówienia jako suma wszystkich pozycji prac.
  7. Przesłanki odrzucenia oferty:
    a. Gdy jej treść nie odpowiada wymaganiom zamówienia określonym w niniejszym
    SIWZ;
    b. Oferty złożone po terminie określonym w pkt. 8 powyżej.
  8. Do oferty podpisanej i sporządzonej na formularzu ofertowym należy załączyć:
    a. Wypełnione i podpisane – Zestawienie elementów scalonych prac – brama wjazdowa
    nr 1* – pierwsza część zamówienia – wg formularza zał. nr 6 do SIWZ;
    b. Wypełnione i podpisane – Zestawienie elementów scalonych prac – brama wjazdowa
    nr 4* – druga część zamówienia – wg formularza zał. nr 6 do SIWZ,
    stanowiące/y załącznik nr 1 do oferty.
  9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość z rezygnacji pierwszej lub drugiej części
    zamówienia.
  10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamknięcia postępowania bez wybrania
    którejkolwiek z ofert .
  11. Zamawiający poinformuje o wynikach „zapytania o cenę” za pośrednictwem poczty
    elektronicznej w ciągu 7 dni od rozstrzygnięcia.
  12. Załączniki:
    a. Szkic uzbrojenia podziemnego terenu dla bramy nr 4 – załącznik nr 1
    b. Szkic usytuowania bramy nr 4 z furtką w nowej lokalizacji – załącznik nr 2
    c. Schemat poglądowy montażu fundamentów bramy przesuwnej – załącznik nr 3
    d. Schemat poglądowy montażu fundamentów furtki – załącznik nr 4

e. Szkic uzbrojenia podziemnego terenu dla bramy nr 1 – załącznik nr 5
f. Formularze arkusza:
 „Zestawienie elementów scalonych prac brama wjazdowa nr 1 – pierwsza część
zamówienia” – załącznik nr 6_1 do SIWZ – po wypełnieniu i podpisaniu stanowiący
załącznik nr 1 do oferty.
 „Zestawienie elementów scalonych prac brama wjazdowa nr 4 – druga część
zamówienia” – załącznik nr 6_2 do SIWZ – po wypełnieniu i podpisaniu stanowiący
załącznik nr 1 do oferty.
g. Wzór umowy –załącznik nr 7
h. Zdjęcie prezentujące istniejącą bramę nr 1 z furtką – załącznik nr 8
i. Zdjęcie prezentujące usytuowanie rozdzielnicy RZS do zasilenia i sterowania
nowej bramy nr 4 i nowej furtki – załącznik nr 9